Seminarie "Werken met plezier" – 20 oktober 2011

Verschillende organisaties worstelen vandaag met de opmars van de jonge generatie
multitaskers, het uittreden van de babyboomgeneratie, knelpuntberoepen en de
jacht op talent, de druk op resultaten en noem maar op. Door deze context lopen
organisaties het risico dat mensen het plezier in werken, hun persoonlijke
arbeidsvreugde verliezen. Terwijl dat net één van de bouwstenen is voor een
goed werkend team, voor structurele resultaten, kortom voor kwaliteit in de
organisatie.

Creando, drisag en frame21 hebben de handen in elkaar geslagen en de steun gekregen
van sponsors en media partners om een seminarie rond “Werken met
plezier” op te zetten. Tijdens dit evenement kunnen ondernemers,
bedrijfsleiders, directeurs, managers en leidend ambtenaren van lokale besturen
meer inzicht verwerven in de nieuwste trends en evoluties inzake werkculturen.

Op donderdag 20 oktober 2011 kan je vanaf 12u terecht in frame21 (Herentals) voor dit boeiend event. Als moderator hebben we Jo De Poorter aangetrokken, een klepper van formaat inzake communicatievaardigheden. Hij zal het seminarie structureren en de volgende sprekers introduceren:

  • Edwin de Bree (NL): Zelfsturing en de toepassing van Organisatie 3.0
  • Klara De Smedt: Coworkingmodellen (bar d’office)
  • Geert Motmans: Generatieverschillen en hoe hiermee omgaan?
  • Jan Lecompte: Opstelling van de (flexibele) werkplek van morgen
  • Gunter Staes: Meerwaarde van technologie: NWOW
  • Jef Staes: Hoe maak je de organisatie wendbaar?
  • Liesbeth Vereecke & Wim Vanderstraeten: Hoe maak je de verandering waar?

“Met dit event proberen we met het organiserend comité een uniek event neer te
zetten in de regio, voor een beperkte kost” stelt Wim Vanderstraeten. Kostprijs voor dit event, inclusief een lunch en een exclusieve netwerkdrink, aangeboden door Microsoft, is 135 euro inclusief btw.
Wenst u meer info over de sprekers, praktische info of wenst u zich in te schrijven voor dit event? Surf dan snel naar onze website.  Voor meer informatie en interactie rond het event kan je gebruik maken van twitter: #werkenmetplezier of onze Facebook pagina eens bezoeken.”