Als eerste in de reeks van Limburgse bedrijven die sterk vertegenwoordigd waren op het muziekfestival Pukkelpop, zoomen we even in op uitzendkantoor Tobasco. “Omdat het festival volledig past bij ons fris, energiek, origineel en jeugdig imago, vonden we dat we hier niet mochten ontbreken”, stelt marketingmanager Kristien Moelans.

Tobasco groeide uit tot één van de niet-muzikale smaakmakers door het gekende Salon Fou op het festival in te palmen. “We hebben er de bezoekers verwend met onze barbershop (by Haircafe), een Hair & Make Up Salon (by Sofie Gérimont) en Fleur Amour (bloemenkransen op maat). Daarenboven hebben we Erika Van Tielen ingeschakeld als Social Media Reporter.” Mascottes die als rode pepers waren verkleed, poseerden gewillig voor selfies met de bezoekers.

Het moet gezegd: de stand van Tobasco was erg populair. Al van bij de opening stond er iedere dag een lange rij aan te schuiven. “We zijn heel moe, maar super tevreden”, aldus nog Kristien Moelans.

Trouwens: ook een deel van het tijdelijk personeel werd op Pukkelpop tewerkgesteld via Tobasco.