Pubmarket schuift onderscheidingen in de kast

Het Hasseltse communicatiebureau Pubmarket heeft op de B2B Press & Communication Awards twee prestigieuze prijzen gewonnen.

pubmarket-awardsDe eerste award, voor Best Communication Mix, was voor de campagne ‘Diamonds with a story’ voor diamantproducent Rio Tinto Diamonds, na De Beers, de grootste ter wereld. “We werken internationaal voor hen, met onder meer een globale website voor de Amerikaanse, de Chinese en de Indische markt,” aldus Jean-Pierre Breels, CEO van Pubmarket. “We pakken voor hen tevens uit met ‘storytelling’. Dit zijn geen voorgekauwde promopraatjes, maar strategische, stevig onderbouwde verhalen om onze klant sterker in de markt te plaatsen.”

De tweede award was voor de B2B Publication of the Year, en ging naar de communicatie voor het UniKIT-programma van Unilever Food Solutions. “Unilever Food Solutions richt zich met het UniKIT-programma heel specifiek tot chefs in rust- en verzorgingsinstellingen en scholen,” weet Breels. “De aanpak is peer-to-peer en gebaseerd op concrete ervaringsuitwisseling. Op die manier wil Unilever grootkeukenchefs inspireren om evenwichtige én lekkere maaltijden te bereiden en die aan te bieden in een aangenaam kader. UniKIT is een eenvoudige en vooral erg praktische tool om de chefs te ondersteunen in hun taak.” Pubmarket werkte hiervoor content uit over actuele en nuttige thema’s, praktische tips, receptinspiratie, een jaarkalender en een animatiepakket met promotiemateriaal.

“Dat onze beide inzendingen de hoofdprijs wegkaapten in hun categorie, is om trots op te zijn,” besluit Breels.