Hoe kan een beginnend bedrijf het best uit de startblokken schieten? Door meteen een dikke vis als klant binnen te halen! Met dat idee heeft Limburg Startup een project opgezet waarbij starters 10 minuten de tijd krijgen om de CEO van een groot bedrijf te overtuigen. Na twee succesvolle edities van deze formule “Pitchen voor de CEO”, komen de volgende keer starters in de bouw aan de beurt. Ze kunnen hun zakelijke troeven niet aan één, maar aan vier CEO voorleggen.

Startups met een prima idee, product of service kunnen hun verhaal kwijt aan Bas van de Kreeke (van de Kreeke), Paul Kumpen (nv Kumpen en Voka Vlaanderen), Jan Folens (BAM Contractors) en Peter Bertels (Besix Group).

Hoe verloopt de procedure? Kandidaten die willen pitchen kunnen een mailtje sturen naar Marc Beenders (m.beenders@limburgstartup.be). Ze kunnen via een filmpje van 1 minuut samenvatten wat ze de CEO’s willen voorleggen (voor 10/12). Vervolgens worden er op 11/01 maximaal 10 kandidaten uitgenodigd om live te pitchen voor de 4 CEO’s. Vervolgens worden de starters die de grootste meerwaarde kunnen bieden, uitgenodigd op het event “Think big, start small”, een transformatiedag voor de bouwsector.

Dit project voert Limburg Startup uit in samenwerking met Netwerk Ondernemen, Confederatie Bouw Limburg en het Innovatiecentrum Limburg.