Kledingketen Noba is bezig aan een totale make-over. Na de renovatie van hun hoofdvestiging in Bilzen is nu de winkel in Zandhoven aan de beurt. “We moeten een jonger publiek aanspreken”, zegt zaakvoerder Kim Castermans. “Bij veertigplussers doet onze naam een belletje rinkelen, maar bij jonge dertigers is dat minder het geval. Een verjongingskuur in ons aanbod, infrastructuur en communicatie drong zich bijgevolg op.”

“De eerste stap is de aanpak van onze winkels. Na de make-over van Bilzen vorig jaar, willen we hetzelfde frisse concept doorvoeren in onze vestiging in Zandhoven. In september moeten we daar helemaal mee klaar zijn. Vervolgens moeten we het jongere publiek naar onze winkels lokken. Daarvoor passen we onze communicatie aan, zonder echter ons klassiek cliënteel uit het oog te verliezen.” Voor dit luik werkt Noba samen met het Hasseltse communicatiebureau Expliciet. De bouwwerken zijn een kolfje naar de hand van Mathieu Gijbels (Oudsbergen).