Vanuit Heusden-Zolder heeft ondernemer Tim Sevenants een gloednieuw concept gelanceerd. De winkel Manshop is wat het woord zegt: een winkel voor mannen. Via het internet wordt een heel beperkt aantal producten van enkele bekende merken aangeboden: ondergoed, shirts, sokken, scheermateriaal en hygiëneproducten. Om de 3 maanden krijgen de klanten een levering aan huis.

manshop“Mannen winkelen niet graag, en zeker niet voor alledaagse benodigdheden,” weet Tim Sevenants. “Ik ben zelf het beste voorbeeld. Een man wil niet veel tijd verliezen in het aanschuiven aan de kassa of in het kiezen uit duizenden producten. Hij wil in enkele tellen zijn favoriete product en merk. In de Verenigde Staten heb ik een simpel, maar zeer doeltreffende oplossing gevonden: het concept van de online menshop. Merken als Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Emporio Armani, Gillette, Nivea en Axe kan je laten leveren in zelf gekozen hoeveelheden. Een op maat gemaakt ‘care package’, zeg maar. Leveringen kunnen uiteraard altijd worden aangepast, versneld of uitgesteld.”