Niet te missen: lees hier ons nieuwe magazine!

Naast de dagelijkse nieuwsbrief, website en ‘feeds’ op sociale media, brengt Made in Limburg sinds enkele maanden ook een (digitaal) magazine uit. Daarin brengen we (even gratis als altijd) boeiende achtergrondverhalen van de Limburgse economie. Het nieuwe nummer is nu beschikbaar! We geven hieronder een overzicht van de artikels, met een rechtstreekse link om per artikel door te klikken!

– CEO in kijker: Louis Kemps van Ucare, ItzU, en nog tientallen andere bedrijven… Wil je weten wat zijn jongensdroom is? Klik dan hier voor het artikel.

– De mooiste supermarkt van het land was ongetwijfeld Alvo Neerpelt. Maar na 2 maanden gingen de deuren alweer dicht. Directeur Wouter Verhoeven vertelt hier het verhaal ‘met vallen en opstaan’.

Spraakmakend: horecabazen maken (voor een keer) snel de rekening: “Vaste medewerker kost 28 euro, een flexi-jobber 8,75 euro…”

Hoe zou het zijn metMatty Zadnikar? Krijg hij zijn tijd om?

Dag van HRM: onze fotograaf maakte mooie kiekjes van de aanwezigen!

Pascal Vranken is onze toekomstdenker: hij weet wat er nodig is voor bloeiende logistiek in Limburg.

– Limburgse expat: Patrick Vandenrhijn is niet meer weg te slaan van de Rijn: al 16 jaar is deze Genkenaar CEO in Duitsland. Waarom, leest u hier.

– Als Bart Canini ergens van wakker ligt, zal de oplossing niet ver weg zijn. Hier leest u hoe zijn opleidingshonger werd gestild.

Bart Wolfs brengt een wereldprimeur op de markt: een filter die loepzuiver kraantjeswater garandeert: dit is ons product ‘Made in Limburg’.

Voor u getest: de 3 beste broodjes voor op kantoor. Inclusief het ondernemende verhaal van Woody’s (Vanessa Vanstreels en Steven Jansen).

Column: wie is er nu eigenlijk tegen meer flexibiliteit op de arbeidsmarkt, vraagt onze journalist zich af?

Om de artikels te lezen, kunt u ook gewoon de app downloaden in de Apple Store en bij Google Play.