Nascom helpt Toyota om meer te verkopen

Iedere personenwagen beschikt over een ellenlange lijst van opties en accessoires. Voor een koper in de toonzaal is het dan ook haast onmogelijk om zich in de toonzaal een goed beeld te vormen van de mogelijkheden. Het Genkse software- en multimediahuis Nascom heeft Toyota daarbij een handje geholpen. Er werd een applicatie gebouwd met touch-screens, waardoor 2000 tot 3000 accessoires met enkele aanrakingen visueel worden voorgesteld. Het is ook mogelijk om de details te bestuderen en meteen de prijzen te kennen.

Toyota is erg opgetogen over het Genkse snufje, dat zopas op het autosalon in Brussel voor het eerst gedemonstreerd werd. In de databank kunnen overigens ook de stockwagens en tweedehandsvoertuigen van de garage worden gestopt, zodat op iedere locatie en op ieder moment een perfect beeld van de beschikbare auto’s kan weergegeven worden.

Dit team van het Limburgse evenementenbureau Star Events zorgde voor de aankleding van de Toyota-stand op het Autosalon.