Kijken we naar de normen en waarden die ieder bedrijf netjes heeft opgesomd op de website of in de onthaalbrochure, dan zal er zeker iets instaan over ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’, respect voor de medemens, duurzaamheid, enzovoort. Ondanks alle goede intenties, blijft het vaak bij woorden. Nochtans is de stap om daadwerkelijk iets te doen, niet zo groot.
KeiSolidair is een grootschalige actie die bedrijven en hun medewerkers de kans biedt om op een plezante manier geld in te zamelen voor maatschappelijk kwetsbare kinderen in Limburg. Het organiserende streekfonds Een Hart voor Limburg biedt diverse mogelijkheden:

– Bedrijven en hun medewerkers kunnen zelf een actie bedenken, zoals auto’s wassen, een ontbijt serveren, wafels bakken, vogelkastjes timmeren (zie foto: Mathi Gijbels) of een uurtje langer werken…

– Daarnaast organiseert KeiSolidair zelf een pop-uprestaurant, waar u samen met collega’s, klanten en andere zakenrelaties gewoon de benen onder tafel moet steken. Deze laagdrempelige formule vindt plaats op Circuit Zolder op 22, 23 of 24 november (lunch of diner). Open voor reservaties!

– Tot slot kan uw bedrijf ook zelf restaurantje gaan spelen op Circuit Zolder, door zelf het pop-uprestaurant aan te kleden en uit te baten met de collega’s. Onder begeleiding van een chef-kok staat dit garant voor een leuke teambuilding, en worden genodigden door vertrouwde gezichten in de watten gelegd.

Alle info en inschrijvingen: zie deze website!