Mamzel, het snelgroeiende cadeautjesconcept van Kim Hardy en Kim Severy, blijft zich roeren. Het jonge bedrijf uit Lummen wil in de komende 6 maanden nog eens verdubbelen in aantal medewerkers. Waar er momenteel 50 collega’s in heel Vlaanderen actief zijn om de cadeautje via homeparty’s voor te stellen, worden er tegen september nog eens 50 bijkomende krachten gezocht. “Het is de bedoeling om overal even sterk vertegenwoordigd te zijn,” vertelt Kim Hardy. “We hebben de inkoop, logistiek en administratie nu helemaal op punt, dus komt het er op aan om via schaalvergroting een hefboom te creëren. In provincies als West-Vlaanderen moeten we werken aan meer naambekendheid. In Limburg zit dat al vrij goed, maar ook hier kunnen we nog extra Mamzellen, zoals wij ze noemen, goed gebruiken. Als we in september onze ploeg hebben uitgebreid, zijn we klaar om te knallen voor de eindejaarsperiode.”

unizo portret mamzelMamzel haalt naast de demonstraties in de huiselijke sfeer, ook een aanzienlijk deel van de omzet uit de online verkoop. Het is die combinatie die de onderneming op korte tijd fors heeft doen groeien. De omzet bedraagt zo’n 2,5 miljoen euro (2015).