Boem! De voorbije maand hebben we er nog een serieuze schep bovenop gedaan. In februari hebben alle 7 Made In-regio’s samen de kaap van 1,5 miljoen pageviews gerond. We wisten met onze nieuwswebsites in een maand 485.000 unieke bezoekers te bereiken.

Het aantal abonnees op onze dagelijkse nieuwsbrieven is inmiddels gestegen naar 95.000. “Hiermee bereiken we een belangrijke groep van decision makers -overwegend ceo’s en managers- met een duidelijke regionale betrokkenheid”, aldus Business Manager Dominique De Pesseroy.

In 2010 werd het nieuwsplatform opgericht in Limburg als antwoord op een toen nog onbestaande plek om (overwegend positief) bedrijfsnieuws te lezen. Doorheen de jaren werd het uitgerold naar 6 andere Vlaamse regio’s.

“Daarnaast slaagt het digitaal Made in Limburg Magazine er eveneens in alle verwachtingen te overtroeven, met maandelijks om en nabij 15.000 lezers”, aldus nog Dominique De Pesseroy. “In de toekomst zal het digitale karakter van het nieuwsmerk nog sterker ontplooid worden. Er liggen weliswaar ambitieuze plannen op tafel waarbij ‘verbinden’ een onmisbaar begrip wordt, want zowel digitaal als audiovisueel én live wil ‘Made in’ zijn lezers en adverteerders blijven informeren, inspireren en ontmoeten.”