Een 30-tal Limburgse schoenhandelaars gaan samen hun business boosten. Onder het motto ‘Koop Limburgs’ bundelen ze de krachten om een grootschalig kortingenfestival te organiseren.

Dat de retail het niet makkelijk heeft, is geen geheim. De grootdistributie en internethandel duwen de omzet en marges van de kleinhandel plat. Creatief en innovatief anticiperen is een must. Vandaar het initiatief van een 30-tal Limburgse schoenwinkels om met vereende krachten de consument aan te spreken. Ze spelen in op het ‘Limburg-gevoel’ door tegelijkertijd een outlet-verkoop te houden. Met de slogan Koop Limburgs bieden ze samen in het weekend van 20-22 april maar liefst 20.000 paar schoenen aan met een korting van minstens 50 procent. Gekende winkeliers als La Bottega, Auwerx, Fraikin, Windmolders, Van Dinter of Quetin zetten hun schouders onder de actie. Voor de consument alvast een nieuwe manier om de lokale winkels te ontdekken.

De volledige lijst van de deelnemers is terug te vinden in Jet Magazine.