Lens wil reclameplatform uitrollen naar 16 landen

Promobutler.be, het populaire platform voor online reclamefolders van de Limburgse ondernemer Mark Lens, gaat een nauwe samenwerking aan met Solden.be, een digitaal kanaal waar kortingsbonnen en kortingcodes aangeboden worden.

“Het resultaat van de doorgedreven samenwerking is dat de drie miljoen maandelijkse bezoekers van Promobutler nu ook de kortingsbonnen en codes van Solden zullen kunnen vinden”, zegt Managing Partner Patricia Verbovsek. “Het gezamenlijke doel is een platform uit te bouwen met het meest complete aanbod van promoties voor online shoppers.”

Beide partners zijn niet alleen marktleider in hun domein, maar passen ook goed bij mekaar op vlak van mindset. “Aangezien Solden actief is in 15 landen kunnen we Promobutler versneld internationaal uitrollen”, aldus Mark Lens.

Promobutler telt momenteel acht medewerkers, die vorig jaar een nettowinst van 350.000 euro haalden. “Het is onze ambitie om Europees marktleider te worden met ons eigen platform of door onze software in licentie uit geven. De komende jaren willen we Promobutler uitrollen in 16 andere landen”, zegt Mark Lens nog.