Jonge starters slagen met Bryo

Jong en niet onder een leghen uitgebroed… Dat zijn de voorwaarden voor ondernemers die toetreden tot Bryo (Bright & Young), het starterstraject dat Voka aanbiedt voor beloftevolle groeibedrijven. Zowat een jaar na de start van de eerste Limburgse lichting, kregen de deelnemers alvast het label ‘geslaagd’ opgekleefd. Eén van hen was Davy Kestens, de jongeman die onlangs nog alle media haalde door een geslaagde internationale financieringsronde voor zijn Twitter-applicatie TwitSpark (Lees artikel hier). Maar ook tal van andere starters uit het Bryo-netwerk lieten intussen van zich horen. Zoals Geert Houben van Aristoco, die het touchscreen-platform Cubigo lanceerde (Lees artikel hier). Of Céline Dirickx, die handgemaakte juwelen en accessoires van natuurlijke materialen maakt, en Kristof Mertens, die bezig is met sensortechnologie voor agri-foodbedrijven.

In september start Voka met een tweede cyclus van Bryo.