A Prima Vista, een standingvol netwerkevent dat vorige week plaatsvond in Hasselt (Kaai 16) heeft heel wat starters de kans gegeven om hun producten en diensten aan een ruim publiek te presenteren. Niemand minder dan Ronnie Leten, voormalig CEO van Atlas Copco, steunt deze formule, opgezet door Stravagante, het PR- en eventbureau van voormalig Miss België-finaliste Michèle Thissen.

“Met A Prima Vista willen we jonge, Limburgse ondernemers inspireren en motiveren tot innovatief, competitief en creatief ondernemerschap”, zegt Michèle Thissen. “Te midden van exclusieve partners en high level brands, bieden we hen een platform om zich aan zo’n 400 aanwezigen te presenteren. Door de starters in contact te brengen met de gevestigde waarden, creëren we zakelijke opportuniteiten. Uiteraard wordt dit alles gekoppeld aan ‘la dolce vita’, met name lekkere Italiaanse wijnen, uitstekende catering, muziek, sigaren, enzovoort.

Gezien het succes van de formule, plant Stravagante bijkomende edities van A Prima Vista.