De InterContinental Hotels Group heeft naar jaarlijkse gewoonte de beste hotels in Europa bekroond met allerlei awards. Holiday Inn Hasselt ging tijdens de ceremonie in Londen aan de haal met de prijs voor de beste verkooporganisatie én die voor het beste loyalty-programma.

IGH is een internationale groep van hotelketens, die wereldwijd het meeste kamers aanbiedt. Er werken bijna 30.000 mensen, goed voor een omzet van 1,7 miljard dollar (2016). Holiday Inn is het bekendste merk van de groep. Elk jaar worden op Europees niveau de IHG Hotel Star Awards uitgereikt, deze keer in Londen. De verrassing was groot toen Holiday Inn Hasselt als winnaar van 2 prijzen uit de bus kwam: de Sales Excellence Award ging naar Hasselt omdat het hotel zich bewezen heeft met buitengewone verkoopprestaties gedurende het afgelopen jaar. Daarenboven mocht ook de Loyalty Enrollment Excellence Award mee de koffer in als beloning voor het hoogste aantal IHG Rewards Club-inschrijvingen (getrouwheidsprogramma).

Algemeen directeur Filip Caluwaert is apetrots: “Deze prijzen erkennen alle inspanningen die we het afgelopen jaar als team hebben geleverd.”