Eerste Limburgse bedrijf in Post-it War

Wat begonnen is als een zomers grapje tussen de Parijse vestigingen van BNP Paribas en Ubisoft, is intussen uitgegroeid tot een wereldwijde rage: de Post-it War. Bedoeling is dat bedrijven elkaar overtreffen door met Post-it-briefjes leuke creaties op het raam van hun kantoor te kleven. Nadat ook in Brussel de eerste ramen werden gespot, heeft eventbureau Cocomo in Hasselt gezorgd voor de Limburgse primeur. Op hun grote glazen gevel aan de Kaai 16, met uitzicht op het Albertkanaal, werd maandag de eerste uitdaging van de Limburgse oorlog gelanceerd. Er prijken onder meer afbeeldingen van grote muzieknoten, instrumenten en de vermelding PP 2012.

“Met onze Post-its hebben we een boodschap gemaakt om Pukkelpop ook volgend jaar te laten plaatsvinden,” zegt Lut Wyers van Cocomo. “Toen we over de Post-it War hoorden, leek ons dit een originele manier om de families van de slachtoffers en de organisatie van Pukkelpop een hart onder de riem te steken.”

Nu het eerste schot in deze lokale oorlog is gelost, rijst de vraagt wie de uitdaging aangaat om beter te doen…