Volgende donderdag vindt in discotheek Versuz een volgende editie plaats van Comm’ af, een dat die volledig in het teken staat van marketing en communicatie. Organisatoren Voka Limburg en Hogeschool PXL reiken er de Comma’s uit, die de beste reclame van Limburgse bedrijven bekronen.

Alle communicatiebureaus en marketingverantwoordelijken van bedrijven konden hun creatieve realisaties insturen om mee te dingen naar de onderscheidingen. Een jury onder leiding van Herve Van de Weyer (Opleidingshoofd Communicatiemanagement PXL) selecteerde de drie beste per categorie. En dat zijn:

– Advertentie van het jaar: Bokrijk, Quartier Bleu, Syntra Limburg.

– Radiospot van het jaar: Het Poetsbureau, Pelckmans, Unleashed.

– TV-spot van het jaar: Pleegzorg Limburg, Sarah Mo, Stad Genk.

– Sociale media-campagne van het jaar: ASAP, Jessa Ziekenhuis, UCLL & Pukkelpop.

Het publiek van de Comm’af zal donderdag per stemming de laureaten verkiezen. Deze uitreiking wordt voorafgegaan door lezingen van straffe sprekers als Christian Van Thillo (De Persgroep), Jens Mortier (Mortierbrigade), Philip Cracco (Jobfixers) en Pieter-Jan Valgaeren (docent Mediarecht). Vorig jaar was Marc Coucke de headliner… (zie foto)