Het wordt algemeen aangenomen dat bedrijven in crisistijden besparen op feestjes en reclame. Maar toch zijn er ook nog velen die beseffen dat voor marketingdoeleinden of voor de retentie van personeel, een stevig feestje wonderen kan doen. Dat ondervindt ook het Hasseltse evenmentenbureau Conrad Consulting, dat een vol orderboek heeft. “We hebben de afgelopen maanden heel mooie events mogen doen, zoals de inhuldiging van de nieuwe Australische ambassade in Brussel, de JCI-Awards, de Leeuw van de Export of de VKW-jaarvergadering,” zegt gedelegeerd bestuurder Koen Vanhove (foto). “Ook een aantal grote acties voor Limburgse bedrijven, zoals AJK, Cristal Alken en Pittsburgh Corning Tessenderlo. Klagen doen we dus absoluut niet.”

Koen VanhoveConrad Consulting kent intussen het klappen van de zweep. “We bestaan nu 23 jaar en hebben in die periode voor maar liefst 50 miljoen euro aan feestjes georganiseerd,” aldus nog Koen Vanhove. “Een mijlpaal in onze bedrijfsgeschiedenis, die voor ons betekent dat we het vak nu toch wel goed onder de knie hebben. Het is een heel boeiende, maar tegelijk ook moeilijke business door de diversiteit aan evenementen: lokaal en internationaal, groot en klein, voor bedrijven of privé, nachten en weekends,… Het moet een roeping zijn, waarbij je iedere keer tot het uiterste moet gaan. Vandaar dat we ook fier zijn op onze staat van dienst en het bijeengesprokkelde palmares.”