Claudio Swijsen, tot voor kort projectmanager van Made in Limburg, gaat een nieuwe uitdaging aan. Hij is aangetrokken door de Groep Delorge (Audi-Volkswagen-Skoda) om de B2B-markt in Limburg te gaan bewerken.

claudio swijsen“Naast de bestaande particuliere markt, verdient de B2B-markt meer dan ooit een gerichte en innovatieve focus,” zegt Tom Lambert, operationeel directeur van Groep Delorge. “We willen hier een voortrekkersrol in spelen, al was het maar om te voldoen aan de groeiende vraag van bestaande en nieuwe B2B-klanten.”

Om dit segment te bewerken, werd Claudio Swijsen aangesteld. “Hij krijgt de missie om als groep de B2B-markt te dienen en daarbij de lokale verankering van onze verschillende vestigingen te benadrukken,” aldus nog Tom Lambert.

“Een eerste trigger kreeg ik toen Peter Guelinckx en Tom Lambert enthousiast vertelden over het plan dat ze met Groep Delorge hebben,” vertelt Claudio. “Vervolgens ben ik geboeid geraakt door de missie en de visie van het bedrijf. Deel uit maken van een team dat wil pionieren, is toch het mooiste dat er is. En dat dit dan ook nog eens in de automobielsector is, is de kers op de taart.”

Claudio Swijsen is afkomstig uit Genk en woont in Lummen. Hij is getrouwd en heeft een zoon.