Bedrijven tonen massaal hun Hart voor Limburg

Het streekfonds Een Hart voor Limburg, dat elk jaar tientallen projecten voor minderbedeelde kinderen in Limburg financieel ondersteunt, heeft een cheque van 67.000 euro gekregen van 26 bedrijven die meegedaan hebben aan de actie KeiSolidair. Het ging om een actie waarbij bedrijven hun medewerkers, klanten of andere sympathisanten wisten te motiveren om tijdens de Week van de Solidariteit een extra inspanning te doen voor het goede doel. Zo werden er een carwash, wafelverkoop, en tal van andere ludieke acties bedacht. Het volledige overzicht van de acties vind je hier.

“Het is de eerste keer dat de actie werd georganiseerd,” aldus projectmedewerker Geert Kenis (rechts op foto, die samen met Viviane Michiels aan de kar trekt). “En daarom ben ik erg tevreden met het resultaat. Het cijfer mag dan al indrukwekkend zijn, het is niet eens het eindresultaat. Want sommige acties lopen ook volgend jaar nog voort.” Ondertussen is Kenis de voorbereiding gestart om ook volgend jaar een ‘Keisolidair’ te organiseren.

DC/KMe