Discotheek Versuz in Hasselt was woensdag het decor voor de tweede editie van Comm’af, dé hoogdag voor Limburgse marketing- en communicatieprofessionals. Naast de traditionele persprijs, uitgereikt aan Corda Campus, werden er ook de Communicatie Awards (Comma’s) toebedeeld aan Ikea Hasselt, Ursulinenhof en communicatiebureau Hands.

De persprijs, die sinds 1997 wordt toegekend aan de Limburgse onderneming of organisatie die het beste communiceert met de pers, ging dit jaar naar Corda Campus. De jury (waaronder deze redactie) had niets dan lof voor de manier waarop directeur Raf Degens, communicatieverantwoordelijke Goele Lemmens en de andere medewerkers de activiteiten, bedrijven, bouwperikelen en alle andere community-nieuwtjes van Corda Campus met de buitenwereld delen. Ze brengen de openheid van de Campus iedere dag in de praktijk. Net niet winnaars waren hr-dienstverlener Asap en duurzame-energie-specialist Intellisol.

Daarnaast waren er prijzen voor bedrijven die uitstekende campagnes hebben gevoerd. De Comma’s, zoals deze onderscheidingen worden genoemd, gingen naar Hands voor de advertentie van het jaar, Ursulinenhof voor de tv-spot van het jaar en Ikea Hasselt voor de radiospot van het jaar.