Ambassadeurs helpen VKW bij nieuwe imagocampagne

Om het grote publiek diets te maken dat ondernemingen zorgen voor welvaart in de regio, pakt ondernemersvereniging VKW Limburg uit met een grote imagocampagne. Via diverse promotiekanalen zal de slogan ‘Ondernemen Versterkt Limburg’ 4 weken lang overal onder de aandacht worden gebracht. Dat werd verteld op de kick-off van het initiatief, vrijdag in Hasselt.

“Nog al te vaak worden ondernemers afgeschilderd als de grote boeman, terwijl zij juist werk creëren en samen met hun enthousiaste medewerkers zorgen voor welvaart”, vindt Luc Cardinaels, voorzitter van VKW Limburg. “Vandaar dat wij al voor de 8ste keer een campagne opzetten, die zowel het grote publiek als de werknemers van Limburgse bedrijven, duidelijk moet maken dat het de bedrijven zijn die zorgen voor werk in eigen streek en bijgevolg voor een toekomst met perspectief.”

De baseline van de actie luidt dit jaar ‘Passie en Goesting maken het verschil’. “Dit zijn immers broodnodige ingrediënten om tot een dynamische werkomgeving te komen”, legt Cardinaels uit. “Dit leidt dan weer tot een hogere levenskwaliteit voor iedereen.” Concreet zullen er advertenties worden geplaatst in kranten, magazines, op de ruiten van lijnbussen, enzovoort. Er komen ook tv-spots en langs de invalswegen zullen grote zuilen verrijzen. Via de partnerbedrijven, het provinciebestuur (deputé Vandeput), Europa en ondernemingen die als ambassadeur van de campagne optreden, worden tevens duizenden affiches en ander promomateriaal verdeeld. Op de website www.ondernemenversterktlimburg.be kan een reischeque van 2000 euro of het bezoek van een frietkot voor alle medewerkers worden gewonnen.