JoJo Systems: “Een aanspreekpunt om klanten te ontzorgen”

Foto woesdagZeg niet meer JoJo Elektronica, maar JoJo Systems. Het bedrijf langs de Weg naar Zwartberg in Opglabbeek vierde zijn 25-jarig bestaan afgelopen weekend met de onthulling van de nieuwe naam. “Klanten mogen er zeker van zijn. Ze kunnen bij ons terecht voor alles wat we vroeger ook deden,” stelt zaakvoerder Raf Janssen gerust. “Wel richten we ons meer op de integratie van de systemen onderling.

Het doel is om de klant volledig te ontzorgen en te laten fungeren als een enkel aanspreekpunt. Een voorbeeld? Een bedrijf heeft een schuifpoort van firma X, is aangesloten op de telefooncentrale van leverancier Y en heeft bij ons een motor gekocht opdat deze automatisch opent en sluit. Wie van de drie moet hij bellen in geval van een panne? Wij gaan al die zaken voor ons nemen en willen de partner zijn voor al die zaken. Wij doen de aanvraag van de lijnen voor de telefooncentrale, kloppen aan bij het sociaal secretariaat om de tijdsregistratie op punt te zetten en zorgen voor een internetverbinding.

JoJo Systems is verantwoordelijk voor het hele pakket en linkt alles aan elkaar. In geval van een defect moet je JoJo bellen. Wij richten ons op de integratie van de systemen onderling en zijn het aanspreekpunt in geval van vragen.”

Nieuwe website: www.jojo.be