Burocad: Digitale druk: the sky is the limit

Digitale druk: the sky is the limit

Displays, bedrijfsfolders, brochures, point-of-sales materiaal, affiches, kalenders, naamkaartjes, nieuwsbrieven, postkaarten, handleidingen, stickers. Het aanbod van digitaal drukwerk dat Burocad levert, lijkt quasi eindeloos. “Dat is het ook”, weet Mieke Neven. “We kunnen bijna álles bedrukken. Papier, maar ook rechtstreeks op karton, kunststof, polyester, zelfklevend materiaal, enz.”

Ook de volledige afwerking gebeurt inhouse. Van laserstansen van displays, het rillen en plooien van folders, tot en met het inlijmen en inbinden van boekjes. Het recentste paradepaardje van Burocad is groot formaat drukwerk — met diverse materialen en mogelijkheden.

Innoveren is voorsprong nemen


Innovatie loopt als een rode draad doorheen Burocad. “We denken altijd mee met de klant”, vertelt Andries Vanvinckenroye, productontwikkelaar “Door onze uitgebreide ervaring hebben we een grote bibliotheek van producten en materialen opgebouwd. Met die kennis als basis helpen we onze klanten met het realiseren van hun ideeën.”

 

> Lees eerder: ‘Burocad: digitale pionier’ — ‘100% digitale druk, 100% meerwaarde’
> Lees morgen: ‘Woord geven = woord houden’

KMO Refresh 2011

Burocad is één van de 5 genomineerden voor de KMO Refresh 2011. De winnaar krijgt een volledig nieuwe ICT infrastructuur van Eurosys (t.w.v. 50.000 euro!) Vindt u dat Burocad de terechte winnaar is? Geef hen dan uw stem tijdens de Businessday op 22 november!