Burocad: 100% digitale druk, 100% meerwaarde

100% digitale druk, 100% meerwaarde

Deadlines worden krapper, boodschappen moeten persoonlijker, eisen liggen hoger. En of de toekomst bij digitale druk ligt. Mieke Neven, bedrijfsleider van Burocad: “Dankzij digitale druk kan plots veel méér. Digitaal drukwerk is niet alleen een stuk goedkoper voor kleinere tot middelgrote oplagen. Alles kan: zélfs voor 1 enkel exemplaar van een brochure, verpakking, banner of display.”
Ook snelheid is een enorm voordeel. “We spreken niet langer over het aantal drukdagen, wel over het aantal uren”, glundert Mieke Neven. Nicole Reyskens, die mee aan het roer staat bij Burocad, vult aan: “Het gebeurt dat klanten ons bellen met een bestelling voor drukwerk — en tegelijkertijd de koerier uitsturen om het op te halen.

Personalisatie troef

Digitale druk heeft nóg een grote meerwaarde — misschien wel de belangrijkste: personalisatie. Mieke Neven: “De beste manier om op te vallen, is een gepersonaliseerde boodschap. Denk maar aan het effect van een foto met je eigen naam in beeld. Door deze heel gerichte one-to-one communicatie ligt de respons sowieso een stuk hoger. Burocad kan zowel in tekst als op in beeld voor de geschikte personalisatie op drukwerk zorgen.”

> Lees eerder: ‘Burocad: digitale pionier’
> Lees morgen: ‘Digitale druk: the sky is the limit’

KMO Refresh 2011

Burocad is één van de 5 genomineerden voor de KMO Refresh 2011. De winnaar krijgt een volledig nieuwe ICT infrastructuur van Eurosys (t.w.v. 50.000 euro!) Vindt u dat Burocad de terechte winnaar is? Geef hen dan uw stem tijdens de Businessday op 22 november!