De opleiding MARKETING van de PROVINCIALE HOGESCHOOL LIMBURG stelt u een zeer interessant pakket bijscholingen voor onder de noemer “E-Marketing PLUS !”. Het is een boeiende en leerrijke reeks van 6 avonden. We willen niet alleen de grote trends in E-Marketing de revue laten passeren, maar dat stukje dieper graven samen met een keure aan professionals uit de bedrijfswereld. Vandaar de PLUS ! .

“In de VIERDE sessie van onze reeks E-marketing PLUS gaat de aandacht naar een thema waar iedereen tegenwoordig de mond van vol heeft : “social media”, zegt Jean-Pierre Segers van het Business departement van de Provinciale Hogeschool Limburg. Deze vierde avond vindt plaats op WOENSDAG 16 FEBRUARI 2011 en de “entertrainers” voor die avond zijn PIETER VAN TENDELOO en DIETER VAN ESCH.


Pieter VAN TENDELOO
is “head of Strategy, Analysis and Studio” bij THE REFERENCE. In deze job streeft hij er naar om zoveel mogelijk online kennis op te doen om op die manier succes te garanderen aan bedrijven die met online marketing bezig zijn.
Zijn specialiteiten zijn o.a. E-Business en E-marketing strategieën, Digital Marketing Plannen en E-Commerce Management. Verder is hij ook Certified Google Adwords Professional en Certified WebTrends Consultant.

Dieter VAN ESCH is ‘nog maar’ 25 jaar, maar heeft als ‘digitale native pur sang’ toch al een pak ervaring en expertise opgebouwd. Momenteel doet hij dat als digitale strateeg bij RCA group, met woorden als ‘pragmatisch’ en ‘no nonsense’ hoog op het lijstje. Hij adviseerde eerder al tal van bedrijven en overheidsinstanties zoals Brabantia, KitchenAid, Flanders Investment Trade en de Vlaamse Milieumaatschappij aangaande online monitoring en online reputatiemanagement. Daarnaast is Dieter ook docent bij Kluwer voor seminaries aangaande social media en is hij oprichter van de communicatieblog www.communicatiemannen.be en www.webstrategen.be.

Meer informatie en inschrijven via http://www.phl.be/forms/congress/artikel.asp?sleutel=1012